رسیدگی به مطالبات و شکایات شهروندان استان تهران با راهاندازی سامانه هوشمند نظارت بهداشتی

سامانه جامع هوشمند نظارتهای بهداشتی دامپزشکی به منظور احراز هویت بهداشتی و رسیدگی به مطالبات و گزارشهای مردمی توسط اداره کل دامپزشکی استان تهران راهاندازی شده است.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی وزارت جهادکشاورزی، مسوول سامانه جامع هوشمند نظارت بهداشتی دامپزشکی امروز دوشنبه همزمان با آغاز طرح تشدید کنترل و نظارتهای بهداشتی و شرعی بر جایگاههای عرضه بهداشتی دام در روز عید قربان در نشستی گفت: شهروندان میتوانند از طریق این سامانه به چهار طریق مطالبات و شکایات خود را از محصولات دامی عرضه شده در سطح استان تهران اعلام کنند.
صمد بختیاری افزود: شهروندان از طریق چهار ماژول درگاه ورودی و یا زیرساخت شامل اینترنت، شبکه ملی اطلاعات، تلفن گویا و پیامک میتوانند به این سامانه دسترسی پیدا کنند و اطلاعات مربوطه را از واحدهای مجاز تحت نظارت دامپزشکی با اسکن بارکد که بر روی درب این واحدها الصاق شده به این سامانه منتقل کنند.
وی افزود: شهروندان با تلفن گویای ۱۵۱۲ میتوانند با رابط هوشمند خط کشوری تماس بگیرند و مطالبات و گزارشهای خود را در اختیار این اداره کل دامپزشکی قرار دهند و نتیجه آن را از طریق این سامانه مورد پیگیری قرار دهند.
بختیاری اظهار داشت: در این سامانه هوشمند، امکان ارسال عکس و فیلم به اداره کل دامپزشکی تهران نیز مهیا است.
وی گفت: از تاریخ ۲۰ اردیبهشت امسال تاکنون تعداد ۱۴۷ شکایت رسمی از سوی مردم استان تهران در این سامانه ثبت و رسیدگی شده است.